2,5 jaar visueel dagboek

Inmiddels al weer 2,5 jaar bezig met m'n visueel dagboek 

Mocht je het voor het eerst zien herhaal ik hieronder nog even de regels die ik mij zelf heb opgelegd.

- Teken elke dag of de dag erna het nummer van de dag in de kalender.
- Probeer waar mogelijk iets van je dag mee te nemen in je kalender (hoeft niet mag ook gewoon een nummer zijn).
- Dat wat je tekent mag niet werk gerelateerd zijn (waar mogelijk, werk en privé lopen wel eens door elkaar).
- Het hoeft niet mooi te worden, het is slechts een registratie (het komt niet in een museum te hangen).

Het voordeel van een maandoverzicht is dat je halverwege de maand kan zien of je wel wat leuks is gebeurt, en kun je zelf nog bepalen of je dat als nog moet gaan doen. Een ander voordeel van het maandoverzicht is dat de vlakjes per dag klein zijn en dat het je maar 10 minuten tot een half uur bezig bent met een tekeningentje, en die tijd kan iedereen wel opbrengen.

Klik hier voor het hele overzicht 


marcel van den berg grafisch ontwerp















Reacties

Peter zei…
Op de foto's ziet de kalender er harstikke mooi uit! Als ik deze in de winkel zou tegenkomen dan had ik gekocht. Ga verder met het grafisch ontwerpen!
klaas zei…
Erg mooie ontwerpen! Leuk dat je ze met ons deelt!
Dank juliie Peter en Klaas voor de vriendelijke woorden

Populaire posts