Van dag tot dag (Visueel Dagboek 2018)

Ik ben met mijn visueel dagboek in 2013 begonnen, vooral omdat ik wel eens het idee heb dat het leven aan me voorbij gaat. Dat lijkt waarschijnlijk zo omdat ik vandaag niet meer stil sta - en zelfs vergeet - bij wat ik vorige week meegemaakt heb. En zo ontstaat het gevoel of er niets gebeurt in je leven. Mijn visueel dagboek is dan mijn een manier om bij elke dag even stil te staan, maar stelt me ook instaat om terug te kijken.


De regels die ik mezelf heb opgelegd:
  • Teken het nummer van de dag in de kalender. Probeer waar mogelijk iets van je dag mee te nemen in je kalender.
  • Dat wat je tekent mag niet werk gerelateerd zijn. Het leven draait niet om werk, echter werk en privé kunnen wel met elkaar verweven zijn.
  • Het hoeft niet mooi te worden, het is slechts een registratie en het komt niet in een museum te hangen.

Klik hier voor een overzicht van alle jaargangen bij elkaar




joost marcellis*

* joost marcellis is wordtblind en daarom zitten er in alles wat hij schrijft heel veel fouten, maar dat hoort ook gewoon bij hem. Voel je vrij hem daar op te wijzen, vindt hij heel leerzaam.















Reacties

Populaire posts